Followers

January 23, 2011

saya bukan seorang kawan yang baik

saya bukan seorang kawan yang baik . saya tak dapat nak tolong kawankawan saya . even dorang banyak tolong saya . saya tak pandai share ilmu agama macam ummi , qiqi atau yda . saya tak mampu && selalu rasa rendah diri nak study sama kawankawan yang lain . sebab saya tak sepandai nana && wanis . saya jugak tak sepandai qiqi , yda && ummi . yang selalu dapat deanlist . saya tak concern macam shida . bila saya saket , dia datang jengah saya . sama jugak macam ani . dia sanggup datang bilik bagi ubat . biasa la kan , dia kan pembekal ubatubatan . =.="

ani pandai menjahit . saya tak pandai menjahit . malu pulak rasanya . tapi macam mana eh nak timbulkan minat suka menjahit ? saya cepat bosan . menjahit ne perlukan penelitian && kesabaran . saya bukan seorang yang sabar . HAISH ! nampak sangat saya memang tak guna . nabila rajin . saya malas . malu nya saya mengaku saya sebagai nenek dia . mana ada nenek yang lebih malas dari cucu ? patut nya , cucu la yang malas dari nenek . betul tak ? tak guna punya nenek . huHUK !

saya tak seramah nonie && sasa . saya hanya ramah bila saya berada dalam kalangan yang saya kenal saja . tak pun , saya hanya ramah bila saya ada mood saja . saya asyik moody . semua nya asyik bergantung pada mood saja . macam mana eh nak ubah perangai ne ? :'(

saya tak selembut ecah . bila gelak , terbatas je . cemburu nya saya . saya bila gelak , memang terbahakbahak . bapak jin pun lari lintangpukang takot tengok saya . silapsilap dia pelik . takottakot saya ne dari family dia . HAISH ! =.="

saya tak secantik ain . saya tak semanis shasya . bila lalu depan orang , semua pandang . tapi takpe . bab cantikmantik ne saya tak kesah sangat . biarlah saya macam ne . orang tak pandang pun takpa . janji Allah pandang . betul tak ?

saya tak secreative linda . linda pandai melukis . saya failed babbab melukis ne . yela kan . mana nye tak failed kalau lukis orang lidi pun senget . nak garis guna pembaris pun senget . even saya guna sebatang pembaris yang takda CACAT CELA nya . lurus je lagik . macam mana ne ikin ? huHU 

saya tak seceria mira . mira cool aje . saya pun nak steady cool macam dia . tapi taktau kenapa susah sangat nak jadik macam tu . bila saya sakit kepala atau ada benda bermainmain cilut nyorok dalam kepala ne , serta merta tanpa ada koma saya hilang sifat keceriaan . mula lah nak chomm moody semacam . alahai . tibatiba teringin nak jadik budakbudak . ceria gembira happy je dorang kan ? heHE

saya mintak maaf kawankawan . saya bukan seorang kawan yang baik . saya cepat kecik hati . saya cepat marah . saya malas . saya tak pandai . saya kasar . saya cepat nervous . semua sifat negative tu ada pada saya . saya mintak maaf sangatsangat jika sepanjang kita berkawan ne ada yang tersinggung perasaan atas tingkah laku saya . ketahuilah saya tak sengaja && saya takda niat langsung nak buat macam tu . 

saya mintak maaf .
ana asif jiddan .
tom chui .
i'm sorry .

:'(




2 comments:

  1. tom chui 2 pe?
    hahaha.
    klu dalam mandarin tui pu zhi(hahahaa.ntahla eja cmne.aku pown x reti nak eja.harap blaja je.tp 1 pown x ngat)

    ReplyDelete
  2. hahahhaha . heran pa kuh ?
    janji kuh paham . hg tak phm , wt2 phm jek :P

    ReplyDelete

orang kata shekyn hamzah cumil . weeee

COPYRIGHT 2011 SHEKYN HAMZAH