Followers

April 13, 2011

Final dah sipi-sipi oiii

 serius tak sedar masa berlalu dengan pantas nya . aiceh ! ayat sangat skema skemi . kalah budak nak ambik SPM hujung tahun ne . oke , bukan apa . maybe terganggu sikit dengan bunyi alarm roomate . asyik dok berbunyi aje . sebab tu terskema pulak jadi nya . HUHU .  nak kejut kang , kesian pulak . tak kejut , kesian si roomate sorang lagik ne asik lari bawak keluar buku nak stadi . terganggu jugak kot agaknya . hok oke . assumption teori merepek meraban pagipagi buta je semua ne . HUHU

solution last skali , cucuk telinga dengan earphone pinjam dari cucu tersayang . nota cinta buat cucu , 
terimakaseh jamu nenek dengan jagung rebus tadi . lain kali nenek datang , rebus benda lain pulak eh . kah3 . 

demand .

minggu depan je weyy . minggu depan je . hok alorh , kenapanya dengan minggu depan ? nak kawen ? nak tunang . dok buat kalut pe tah . HUHU . minggu depan dah FINAL EXAM la siut . dok buat rilek steady entah apa-apa entah . kunun nak stadi . bukak buku tak sampai sejam , pergi bilik cucu mintak earphone sampai berjamjam boleh . apa nak jadik ne kinkin . mana pergi spirit ne ?? manaaa ? maaanaaaa ????

oke , sila tutup telinga . ada orang gila dah mula mengamuk kena sawan pagipagi buta macam ne . kesiaannn . HUHU . meja penuh dengan buku yang tak tersusun , tuptup lari ke katil on laptop . memang siut . dalam dok takot nak final , ada hati nak update belog . HAISH =.="


oke , sila lah tengok meja yang sangat berselerak ne . siap dengan kopi merepek meraban . kunun nak stadi tak hengat la . tapi cuma hangathangat tahi ayam je . siap dengan kalkulator . tu saya sendiri pun tak paham . nak kira apa entah dalam LAW ne . HUHU .

kalau FINAL dah dekat , makna nya kelas pun dah habis la kan ? sempat la jugak snapsnap gambar dengan lecturer . tapi dengan ustaz entah kat siapa entah gambar tu . takpa lah . simpan taknak tunjuk . ye ! memang saya kedekut . tapi nanti kalau saya tunjuk semua kang , ade orang jeles . HAHA . 

oke . awat gatai pulak badan ne . nak kata tak mandi , dah mandi dah . HUHU


saya memang suka dok belakangbelakang bila bergambar . lepas tu nanti bising la orang lindung muka . HAISH . apa nak jadik ne kinkin . ne gambar dengan lecturer FINANCE . kitorang share nama [sebutan je sama . ejaan lain . HUHU] , share birthday . yang tak berapa nak share pulak , MISS otak maths . saya otak bukan maths . biasa la kan , tengok number sikit pun nak termuntah . macam mana nak dapat title otak maths . betul idak ? HUHU . satu lagik , MISS dah nak kawen . saya lambat lagik . HAHA . oke frust . ada sapasapa nak kawen dengan saya . . . . . . . . . . . . . . . . . punya adek tak ? HAHA 


oh ! ne pulak gambar dengan lecturer PR . Sir Zul nama diberi . nama manja , abg zul . opss . kah3 . oke . memang saya sangat suka bergurau . =.=" . sangat salute dengan sir sebab semua benda dia tau . sebijik macam bapak tersayang . serius tibatiba rindu dengan bapak . 


wuuwuuuu . tolong la . tolong . jangan pikir saya rindu bapak sebab ada maksud tersirat . saya taknak mintak duit lagi la . saya dah insaf . AWAK yang tengah baca tu ! saya dah insaf oke . sila beranggapan baik dengan saya eh . HAHA . memang jiwa kacau betul la kinkin ne . HUHU .  emmm . oke lah . dah pukul 2:15am dah ne . bantal bucuk dah memanggilmanggil . si patrick yang dah comot tu pun sudah siap sedia untuk di buat peta dunia . so , ape lagik ??? jum menjelajah mimpiiiiiii !!!! hoyeah ! 

watikah terakhir sebelum menjelang FINAL EXAM , saya --------------------- [isi tempat kosong] memohon ampun && maaf atas segala kesalahan && kesilapan yang disengajakan atas sebabsebab ingin bergurau , bermanja . atau pun kesalahankesalahan yang tidak disengajakan sebab saya insan yang lemah . harap awak , awak . awak semua maafkan saya . mintak halal segala yang saya tak sengaja ambik . sama ada dari segi material atau pun dari segi ilmu . mintak halal semuanya . doakan saya berjaya harungi FINAL EXAM ini dengan tenang . takda emo-emo tambahan . doakan jugak sahabat-sahabat tersayang saya dapat harungi FINAL EXAM ini dengan jaya nya . InshaAllah . amin . amin . amin Ya Rabb . :)


.....♥#########♥
.....♥#############♥
...♥###############♥
..♥#################♥..................♥###♥
..♥##################♥..........♥#########♥
....♥#################♥......♥#############♥
.......♥################♥..♥###############♥
.........♥################♥################♥
...........♥###############################♥
..............♥############################♥
................♥#########################♥
..................♥######################♥
....................♥###################♥
......................♥#################♥
........................♥##############♥
...........................♥###########♥
.............................♥#########♥
...............................♥#######♥
.................................♥#####♥
...................................♥###♥
.....................................♥#♥
.......................................♥
.......................................♥
.....................................♥
...................................♥
.................................♥
..............................♥
............................♥
.........................♥
......................♥
..................♥
.............♥
.........♥
......♥
....♥
......♥......................♥...♥
..........♥.............♥............♥
..............♥.....♥...................♥
...................♥.....................♥
................♥......♥..............♥
..............♥.............♥....♥
.............♥
...........♥
..........♥
.........♥
.........♥
..........♥
..............♥
...................♥
..........................♥
...............................♥
.................................♥
.................................♥

..............................♥
.........................♥
..................♥


salam sayang  . . .


serius saya mintak maaf sebab terkasar bahasa atau termoody tak kira masa . saya tak sengaja . simptom-simptom final semua ne . . . emmmm . . . :(

No comments:

Post a Comment

orang kata shekyn hamzah cumil . weeee

COPYRIGHT 2011 SHEKYN HAMZAH