Followers

June 03, 2011

alhamdulillah . hari ne dah masuk 1 REJAB . lagik beberapa bulan saja lagik kita akan bertemu bulan RAMADAN . tapi taktau la kan sempat ke tidak . kalau umur masih panjang , INSHAALLAH sempat lagik buat tahun ne . harap-harap sempat la kan .

oh ! ayat bersyahdu syahdan pulak di hari Jumaat ne .  bukan apa . perut dok meragam pulak . dah la ditinggalkan roomate . HAHA . oke , over saja boleh . macam tak pernah pulak kan ? HEHE . hari ne ada sesaper puasa tak ? kalau ada , alhamdulillah . harap-harap berterusan sampai maghrib nanti la eh . jangan sampai zohor je yek ? teeeeet !

oke , entri sebelum ne dah janji nak buat review pasal filem KARAK . alhamdulillah . sempat jugak tengok wayang sebelum balik . hilang sikit kempunan . HUHU . oke . pada yang dah tau , filem KARAK ne bawah arahan Yusry Abd Halim (Yusry KRU) . 


kalau nak tanya pendapat saya , saya akan cakap filem KARAK ne biasa-biasa je . tak takot sangat . [ padahal kerja dok tutup mata je ]  HUHU .  taktau kenapa filem ne tak terlalu mendapat tempat di hati saya . mungkin saya terlalu expect filem ne very the very bestt la sangat kot kan ? HUHU . tapi hasil nye , tak seberapa . 


keluar-keluar panggung , terus menyesal sebab tak tengok NUR KASIH . kalau tengok NUR KASIH , boleh la tangkap cintan bersyahdu syahdan sikit kan ? HAHA . ingat kan nak sambung tengok NUR KASIH . tapi sekali pak Taff cakap ,

TAKYAH . dah lambat ne . awak tuu perempuan . 
gedebush sekali kena . 

maap ! saya terlupa saya perempuan . HAHA . terima kasih kepada pak Taff sebab menyedarkan saya .  so , konklusi nya tak jadik tengok NUR KASIH . pada sesaper yang ada download cerita tuu , jangan la lupa helo-helo kat orang sini sama yek ! HEHE

aik ! tiba-tiba hujan la pulak kat sini . tadi panas terik . sempat lagik bergedik-gedik dengan ecah && nabila berposing . ohhooooooooooi , mesti kalau ecah && nabila baca entri ne dia kembang semangkuk . nama naik tuuu . :P




oke . that's it . petang ne nak pergi menghirup udara segar pulak . HEHE


No comments:

Post a Comment

orang kata shekyn hamzah cumil . weeee

COPYRIGHT 2011 SHEKYN HAMZAH