Followers

March 21, 2011

jangan salahkan ibu yang mengandung . wuuuwuuu

AMARAN KERAS :

jika anda terasa loya && mual ketika membaca entri ini ,
anda dinasihatkan untuk menekan butang X
yang terletak di bahagian penjuru atas bahagian kanan kerana
entri ini mengandungi terlalu banyak gambar yang memualkan .
harap maklum .

sila jangan tanya kenapa entri ne perlu dimulakan dengan gambar budak bangun lambat ne , sebab saya sendiri pun tak paham . HAISH ! hari ne pecah rekod ye first time for the whole semester , saya bangun lambat . adoiadoi . terkejut macam kena heart attack bila tengok jam pukul 7:27am . sempat gosokgosok mata takot tersilap pandang . tapi rupanya , memang itulah hakikatnya . kelas pukul 8:00am , 7:30am bru terjaga . apa nak jadi entah . 


terus lompat dari katil , kelamkabut pergi kiri kanan macam orang tak tentu arah taktau nak buat apa . lastlast terus bukak lampu . HAHA . sorry ye my dear roomates . terbukak lampu utama pulak . selalunya bila dorang takda kelas pagi , saya selalu bukak lampu meja study je . taknak ganggu dorang tido .  tapi nak buat macam mana la kan , dah macam ayam berak kapur dah pagi tadi . kelam kabut .  HUHU .


tak pikir apa dah . yang ada dalam kepala otak cuma listening test arab . listening test . listening test . kalau tahu hari ne ustaz tak jadi buat listening test , memang confirmconfirm saya sambung tido balik . tapi alangkah kecewanya hati ini bila sampai kelas , ustaz cakap tak jadi buat hari ne . sebab cd takda . oke finneeeeeee ustaz ! kenapa ustaz tak mesej je awalawal kat saya kata tak jadi buat test ??? ustaz tak kesian kat saya ke ?????? kelamkabut mandi entah bersabun ke tidak pagi tadi . wuuuuwuuuuu . oh ! lupakan saja part itu . [ propa sematamata . HUHU ]


best part bangun lambat nya , hari ne saya sangat super duper hyperACTIVE . taktau kenapa . tapi saya tak mengantuk pun dalam kelas . julungjulung kali ye perkara ajaib ne berlaku . even kelas pack sampai ke petang . bravo kinkin . teruskan usaha bangun lambat anda . HAHA . oh ! silap . jangan buat lagi sebenarnya . tak bagus untuk tumbesaran otak mental anda . <==== [ salah satu statement yang membuktikan kehyperaktifan saya . HUHU ]


tangan tak boleh nak duduk diam . kerja dok bergerak tangkap gambar , cuitcuit orang . handphone yang menjadi mangsa mesti lah handphone Chi Ani . HAHA . biasalah kan , handphone sendiri dah mula tunjuk belang . mula dok buat act terlebih semenjak dua menjak ne . buang kat laut kang baru tau . HUHU . 


sila jangan salahkan ibu yang susah payah memengandungkan saya . bukan salah ibu , saya suka bergambar . sebab bukan dari genetik ibu , or even bukan dari genetik bapak saya suka bergambar berposing tak tentu arah . taktau dari mana datangnya tabiat ne . tapi saya akui , siblings saya pun turut terkena tempias ne ? betoi dak akak-akak adek-adek kuh ? HAHA . kalau mintak DSLR dari bapak , memang tersangat susah nak approve la gamaknya kan sebab bapak takot anaknya ne akan 24hours 7 dok kerja bergambar . :P


       
 


kau, kau yang sempurna dari hatiku
ku yakin kisah kau dan aku
walau hujan dan panas menggangu
kau jadi pilihanku . . . 

No comments:

Post a Comment

orang kata shekyn hamzah cumil . weeee

COPYRIGHT 2011 SHEKYN HAMZAH