Followers

March 16, 2011

saya di TAG ! (:


Assalamualaikum ! selamat pagi . hari ne hari KHAMIS . sangat berkobar nak pergi kelas IT tapi macam biasa lahh kan , selalu apa yang saya expect && terlalu berharap sangat tuu kebanyakkannya TAKKAN JADI . && hasil dari ituu saya kecewa yang amaaattt ! fuh !
[confession from the bottom of my HEART <3]
dah la sebelum tu pun saya dah kecewa . sekarang makin kecewa . kecewa sebab apa ? entah . malas nak pikir . terasa diri betulbetul tak dihargai la sekarang .  agaknya memang kecewa dah sebati dalam hidup saya kott eh ? HAISH ! tak baik . muhasabah diri balik . HUHU 

mood : sangat DOWN . :'(

oke, takpa lahh . proceed . belog kesayangan saya ne sudah di tag oleh my sis , yana sebagai salah satu belog TERCANTIK . agak sedikit musykil di situ . cantik ke belog saya ne ? HAHA . merendah diri la pulakkk . :P
 terima kasih wahai my sis yana , sebab mengetag belog kakakmu ini . lain kali kalau ada kontest bloggie tercumil pulak , jangan la lupa tag kakak kamu ini lagik yek ! HAHAHAHA . [gelak puaka]

seperti hajat penganjur , saya kena sertakan 4 belog yang tercantik . antara yang menjadi pilihan saya ialah :





oke . itu saja . kejap lagik nak pergi kelas ARAB . daaaa !
:)

senyum dalam duka . . .


pose penutup tirai belog . :P

No comments:

Post a Comment

orang kata shekyn hamzah cumil . weeee

COPYRIGHT 2011 SHEKYN HAMZAH