Followers

March 22, 2011

sebenarnya kan secara jujur saya nak bagitau

sebenarnya kan , secara jujur saya nak bagitau saya :

1 ) tak berapa ready untuk MUET . taktau kenapa . terasa BI saya sangat lemah . mungkin sebab dah lama tak praktikkan bercakap dalam English . && mungkin salah saya juga . patut ambik semester lepas . otak tengah fresh lagik masa tu . HUHU . tapi nak buat macam mana kan . benda dah lepas . =.=" 
harap bengkel MUET hujung minggu ne dapat naikkan semangat untuk berMUETMUET nanti . HEHEK ! 


ade sesiapa nak bercakap English dengan saya tak ? kita mixmix pun takpe lah . janji ade slangslang omputeh gitu . :P
2 ) sincerely saya taktau kenapa otak saya kosong untuk Arab semester ne . 0 . paham tak KOSONG . HUHU . tak terasa saya ambik arab semester ne . saya tak boleh salahkan ustaz . salah saya sendiri sebab tak study sendiri kat bilik . memang saya akui ustaz kurang mengajar && lebih banyak bercerita . tapi memang salah saya la semua ne . salah saya !! haish ! teremo pulak . HUHU .

oke , sila ambik mood balik . posingposing jari dengan buku Arab . :P

tibatiba terasa macam susah pulak nak dapat dekan semester ne . adoiadoi . mana pergi semua semangat ne kinkin . kan dah deal dengan someone . WAKE UP !!!
bercakap pasal dekan . hari tu pergi dinner dekan . actually sangat rendah diri nak pergi . sebab tak dapat dekan pun . wuuuwuuu . tapi disebabkan permintaan sahabat , saya dengan kawankawan lain pun pergi . pikir positif , mata tau semester depan dapat dekan berkat pergi dinner hari tu . HAHA . by the way , tahniah diucapkan buat rakanrakan tersayang yang dapat jadi one of DEANLIST CANDIDATES . teruskan usaha . inshaALLAH , semester depan kita duduk makan sekali satu meja ye . chaiyok chaiyok ! :)

 

silalah visit belogshop saya dengan adek beradek . ade INNER JERSI DWI COLOUR yang baru diupload . memang hot stuff . cepatcepat . jangan tunggu lamalama nanti dikebas orang . HEHE . shawls pun ade . jum tengok jum :)




No comments:

Post a Comment

orang kata shekyn hamzah cumil . weeee

COPYRIGHT 2011 SHEKYN HAMZAH